Και όμως κάποια φρούτα δεν πρέπει να τα τρώμε μαζί - Η επιστήμη εξηγεί το λόγο


Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε τη συνήθεια να ψιλοκόβουμε όλα τα διαθέσιμα φρούτα και να τα ανακατεύουμε σε ένα μπολ για να απολαύσουμε το πιο υγιεινό γεύμα όλων των εποχών. Στο...  

 
ίδιο μπολ ενδεχομένως, να προσθέσουμε και λαχανικά. Αλλά, ενώ είναι αλήθεια ότι τα φρούτα είναι πολύ υγιεινά, η ανάμειξη διαφορετικών τύπων φρούτων μεταξύ τους όπως και ο συνδυασμός φρούτων-λαχανικών, μπορεί να προκαλέσει πεπτικά προβλήματα και ορισμένα σοβαρά χρόνια προβλήματα υγείας.

Επομένως, πριν αναμίξετε και φάτε φρούτα, ρίξτε μια ματιά σε αυτούς τους επικίνδυνους συνδυασμούς που δεν προορίζονται να καταναλωθούν μαζί:

#1 Αμυλούχα φρούτα με φρούτα πλούσια σε πρωτεΐνες


Υπάρχουν μερικά φρούτα στη φύση, όπως οι πράσινες μπανάνες, που είναι αμυλούχα. Είναι σημαντικό να αποφύγετε την ανάμειξη αυτών των φρούτων με άλλα που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες. Τέτοια είναι η γκουάβα, το αποξηραμένο βερίκοκο, το ακτινίδιο, το αβοκάντο, τα βατόμουρα. Ο συνδυασμός των δύο μπορεί να είναι επικίνδυνος καθώς το σώμα χρειάζεται μια όξινη βάση για να αφομοιώσει τις πρωτεΐνες και μια αλκαλική βάση για να διασπάσει τα άμυλα.

Extra tip: Kαι πολλά λαχανικά όπως πατάτες, κάστανα, καλαμπόκι, αρακάς, κ.ά. περιέχουν άμυλο. Για τον ίδιο λόγο, συνεπώς, δεν θα πρέπει ποτέ να καταναλώνονται με τροφές υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες όπως σπανάκι, γκουάβα και μπρόκολο.


Διαβάστε περισσότερα στο Ourlife

0 Σχόλια

Aν δείτε κάτι περίεργο,η κάποιο γεγονός στείλτε μας τις φωτογραφίες email στο meliomixa@gmail.com Τα νέα εδώ τα μαθαίνετε πρώτοι,με σχόλια και ρεπορτάζ
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς.
Σας ευχαριστούμε