Ακρίβεια: Στα ύψη σκαρφάλωσαν οι τιμές σε βασικά είδη διατροφής - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ-laikoyra.gr ΒΕΡΟΙΑ ΝΑΟΥΣΑ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ-ΛΑΪΚΟΥΡΑ-ΝΕWS f

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ-laikoyra.gr ΒΕΡΟΙΑ ΝΑΟΥΣΑ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ-ΛΑΪΚΟΥΡΑ-ΝΕWS

email:meliomixa@gmail.com Όλα όσα συμβαίνουν στην Ημαθία Τηλέφωνο¨6908469429

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Post Top Ad

}

Τετάρτη 24 Αυγούστου 2022

Ακρίβεια: Στα ύψη σκαρφάλωσαν οι τιμές σε βασικά είδη διατροφής



Εφιάλτης για τα νοικοκυριά έχει γίνει η ακρίβεια σε βασικά είδη διατροφής και υπηρεσίες, με τις αυξήσεις στις τιμές στα ράφια των σούπερ μάρκετ να μη δείχνουν κανένα σημάδι αποκλιμάκωσης ή έστω σταθεροποίησης.

Ενδεικτικά, όπως...  

 
αναφέρεται σε σχετικό ρεπορτάζ του MEGA:

Αλεύρι (1 κιλό): Μάρτιος 1,28€ - Αύγουστος 1,86€, αύξηση 45%
Ψωμί για τοστ (500 γρ.): Μάρτιος 1,85€ - Αύγουστος 2,20€, αύξηση 18,9%
Γάλα (1 λίτρο): Μάρτιος 1,38€ - Αύγουστος 1,82€, αύξηση 31%
Μακαρόνια (500 γρ.): Μάρτιος 0,97€ - Αύγουστος 1,20 €, αύξηση 23,7%

Ανατιμήσεις «φωτιά» στα ράφια των σούπερ μάρκετ
Για τον Αύγουστο σημειώθηκε αύξηση από 4% έως 20% σε αρκετά προϊόντα:

Αλλαντικά
Τυροκομικά
Γαλακτοκομικά
Στιγμιαίος Καφές
Αυγά
Χαρτικά

Νέο κύμα ακρίβειας τον Σεπτέμβριο
Ωστόσο, οι ανατιμήσεις δεν σταματούν εδώ, καθώς έρχεται νέος κύκλος αυξήσεων τον Σεπτέμβριο σε:

κρουασάν, τσουρέκια και κέικ έως και 20%
τυριά έως 12%
σαπούνια & υγρά πιάτων έως 9%
ζυμαρικά έως 8%
καθαριστικά και μαλακτικά ρούχων έως 8%
ρύζι 5%

«Δεν προβλέπεται αποκλιμάκωση»
Μιλώντας στο MEGA το πρωί της Τετάρτης (24/8), ο πρόεδρος Συλλόγου μικρών και μεσαίων σούπερ μάρκετ Ελλάδος Γιώργος Πηλίδης, σημείωσε:

«Η συνεχόμενη αύξηση που παρατηρείται οφείλεται κυρίως στην ενεργειακή κρίση, που φέρνει μία αλυσιδωτή κρίση, η οποία επηρεάζει κυρίως τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Αυτό το ράλι τιμών έχει ξεκινήσει από τον προηγούμενο Σεπτέμβριο και δεν προβλέπεται αποκλιμάκωση».

Για τον χειμώνα, ο κ. Πηλίδης έκανε την πρόβλεψη ότι τα πράγματα δεν πρόκειται να έχουν καλή πορεία, καθώς ήδη το κόστος του ρεύματος στα μικρά σούπερ μάρκετ έχει αυξηθεί 3 φορές πάνω.

Τέλος, συμβούλευσε τους καταναλωτές να κάνουν έρευνα αγοράς πριν ψωνίσουν και να επιδιώκουν τις προσφορές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post Bottom Ad

Σελίδες