Τα φρούτα που έχουν τη μικρότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη - ΛΑΪΚΟΥΡΑ-NEWS-Όλα όσα συμβαίνουν στην Ημαθία

Breaking

11 Αυγ 2021

Τα φρούτα που έχουν τη μικρότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη




Δείτε ποια είναι

Είναι ήδη ευρέως γνωστό ότι τα φρούτα έχουν ζάχαρη.

Μπορεί να μην είναι το ίδιο επιβλαβή με τα γλυκά και τα επεξεργασμένα τρόφιμα, αλλά... 

  
δεν παύει να παχαίνει και να μας φορτώνει θερμίδες, ειδικά αν έχουμε συνηθίσει να καταναλώνουμε τα φρούτα σε μεγάλες ποσότητες.

Υπάρχουν όμως κάποια φρούτα που περιέχουν μικρή ποσότητα ζάχαρης και επομένως μπορούμε να τα καταναλώνουμε άνετα.

Δείτε παρακάτω ποια είναι αυτά:

Δαμάσκηνα

Τα δαμάσκηνα έχουν 9 γρ. ζάχαρης ανά 100 γρ. φρούτου. Ωστόσο, η συνιστώμενη μερίδα είναι μόλις 30 γρ, δηλαδή 2,7 γρ. ζάχαρης.

Φράουλες

Οι φράουλες είναι από τα πιο ελαφριά φρούτα, από την άποψη θερμίδων, αρκεί βέβαια να αποβάλουμε τη συνήθεια των γονέων και των παππούδων μας να προσθέτουν ζάχαρη σε αυτές. Σε 100 γρ περιέχουν μόλις 4 γρ. ζάχαρης. Την ίδια αναλογία βρίσκουμε και στα βατόμουρα.

Μούρα

Η συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα, τα 50 γρ. φρούτου, έχει περιεκτικότητα 4,5 γρ. ζάχαρης.

Βερίκοκο

Έχει αρκετή ζάχαρη και το βερίκοκο, με την ίδια αναλογία ανά 100 γρ. Με τα προαναφερθέντα φρούτα. Ωστόσο, η ημερήσια ποσότητα είναι συνήθως 65 γρ, άρα 5,85 γρ ζάχαρης ανά μερίδα. Επομένως, αν αυτό το διάστημα τρώτε τα βερίκοκα με το… κιλό, μάλλον πρέπει να μειώσετε λίγο τις ποσότητες!

Λεμόνια

Δεν χρειαζόταν να το βάλουμε καν στη λίστα καθώς το λεμόνι είναι το κατ’ εξοχήν ξινό φρούτο. Αν δεν του προσθέσουμε καθόλου ζάχαρη -γεγονός δύσκολο ομολογουμένως- έχει περιεκτικότητα μόλις 2γρ. ζάχαρης ανά 100γρ.

Μανταρίνι

Επίσης 9 γρ στα 100 γρ. φρούτου ή αλλιώς 6,3 γρ. στη συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα των 70γρ. Αν έχετε συνηθίσει να καταναλώνετε τα μανταρίνια ανά δεκάδες νομίζοντας ότι δεν έχουν πολλές θερμίδες, μάλλον απατάσθε!

Ακτινίδιο

Και αυτό είναι στη μακρά λίστα των 9γρ. ζάχαρης, ωστόσο η ημερήσια συνιστώμενη ποσότητα, 75 γρ., δίνει 6,75 γρ. φρουκτόζης ανά μερίδα.

Πεπόνι

Περιέχει 6γρ. ζάχαρης ανά 100 γρ αλλά η ημερήσια συνιστώμενη μερίδα είναι 120 γρ., κάτι που το ανεβάζει στα 7,2 γρ. ανά μερίδα.

Καρπούζι

Η ημερήσια συνιστώμενη ποσότητα καρπουζιού είναι τα 100γρ, τα οποία περιέχουν 7 γρ. ζάχαρης. Αν είστε λάτρεις του καλοκαιρινού αυτού φρούτου, μπορείτε να απολαύσετε μια αρκετά γενναία μερίδα χωρίς ενοχές.

Μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη έχουν τα παρακάτω φρούτα:
  • Λευκό σταφύλι: 16γρ ζάχαρης /100γρ φρούτου
  • Σύκο: 13γρ ζάχαρης/100γρ φρούτου
  • Μπανάνες: 15,6 γρ. ζάχαρης/ 100 γρ. φρούτου
  • Χουρμάδες: 64,7 γρ. ζάχαρης /100γρ φρούτου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Aν δείτε κάτι περίεργο,η κάποιο γεγονός στείλτε μας τις φωτογραφίες email στο meliomixa@gmail.com Τα νέα εδώ τα μαθαίνετε πρώτοι,με σχόλια και ρεπορτάζ
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς.
Σας ευχαριστούμε