e- ραντεβού: Πάνω από 75.000 ώρες μετακίνησης και ταλαιπωρίας γλίτωσαν οι πολίτες - Τι πρέπει να γνωρίζετε - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ-laikoyra.gr ΒΕΡΟΙΑ ΝΑΟΥΣΑ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ-ΛΑΪΚΟΥΡΑ-ΝΕWS f

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ-laikoyra.gr ΒΕΡΟΙΑ ΝΑΟΥΣΑ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ-ΛΑΪΚΟΥΡΑ-ΝΕWS

email:meliomixa@gmail.com Όλα όσα συμβαίνουν στην Ημαθία Τηλέφωνο¨6908469429

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Post Top Ad

}

Κυριακή 16 Μαΐου 2021

e- ραντεβού: Πάνω από 75.000 ώρες μετακίνησης και ταλαιπωρίας γλίτωσαν οι πολίτες - Τι πρέπει να γνωρίζετε

e- ραντεβού: Πάνω από 75.000 ώρες μετακίνησης και ταλαιπωρίας γλίτωσαν οι πολίτες - Τι πρέπει να γνωρίζετε

Συγκεκριμένα, περίπου 51.000 ραντεβού έχουν πραγματοποιηθεί στα ΚΕΠ από τον Αύγουστο του 2020 μέσω της εφαρμογής myKepLive, εκ των οποίων τα 31.100 το Α' τετράμηνο του 2021. Ήδη, 21.870 ραντεβού μέσω υπολογιστή ή έξυπνου κινητού έχουν πραγματοποιηθεί με την ΑΑΔΕ, στην εφαρμογή myAADElive ,εκ των οποίων τα 11.210 μέσα στο 2021. Τέλος, 2.890 ψηφιακά ραντεβού πραγματοποιήθηκαν με τις υπηρεσίες του ΟΑΕΔ στην πλατφόρμα myOAEDlive, από ανέργους αλλά κι από εταιρείες, εκ των οποίων τα 1590 το Α' τετράμηνο του 2021.
Υπολογίζοντας πως αν τα ραντεβού αυτά γίνονταν με φυσικό τρόπο και ο κάθε πολίτης χρειαζόταν συνολικά μία ώρα για να μεταβεί προς και από την δημόσια υπηρεσία, είναι εμφανές πως έχουν εξοικονομηθεί 75.000 ώρες.
Στόχος τους Γενικού Γραμματέα Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, Δημοσθένη Αναγνωστόπουλου είναι να ενταχθούν στην εφαρμογή κι άλλοι φορείς, με στόχο την διευκόλυνση της καθημερινότητας των πολιτών και την εξοικονόμηση χρόνου. Να σημειωθεί ότι το κυριότερο όφελος είναι η δυνατότητα που δόθηκε σε πολίτες με κινητικά προβλήματα και κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών να συνδιαλέγονται με δημόσιες υπηρεσίες χωρίς να χρειάζεται να μετακινηθούν και να μπορούν γρήγορα κι απλά να διεκπεραιώνουν τα αιτήματά τους. Ιδιαίτερη είναι η σημασία αυτής της εφαρμογής απομακρυσμένης επαφής με φορείς του Δημοσίου και στην εποχή της πανδημίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post Bottom Ad

Σελίδες