Πως θα αυξήσετε την βιταμίνη D τον χειμώνα

 


 
  Η βιταμίνη D, αποτελεί ένα βασικό θρεπτικό συστατικό που συμβάλλει στην ενισχυμένη λειτουργία του ανοσοποιητικού μας συστήματος.

Τι πρέπει να γνωρίζετε για την βιταμίνη D

Ιδιαίτερα...  
 
 
τους πιο κρύους μήνες του χειμώνα μπορεί να είναι δύσκολο να πάρετε αρκετή βιταμίνη D, ωστόσο είναι η περίοδος που την χρειαζόμαστε περισσότερο μιας και η γρίπη, το κοινό κρυολόγημα και πλέον ο κορωνοϊός «καραδοκούν».

Σε αντίθεση με άλλες, η βιταμίνη D λειτουργεί όπως μια ορμόνη και κάθε κύτταρο στο σώμα περιλαμβάνει έναν υποδοχέα για αυτήν. Το ανθρώπινο σώμα την παράγει συγκεκριμένα από την χοληστερόλη, όταν το δέρμα εκτίθεται στο φως του ήλιου.

Βρίσκεται επίσης σε ορισμένα τρόφιμα όπως τα ψάρια και τα εμπλουτισμένα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Πώς θα ενισχύσουμε την πρόληψή της

Η συνιστώμενη διατροφική πρόσληψη βιταμίνης D είναι 600 έως 800 IU ημερησίως για ενήλικες, αν και ορισμένοι ειδικοί πιστεύουν ότι οι απαιτήσεις θα ήταν καλύτερο να αυξηθούν.

Υπάρχουν δύο φυσικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να υποστηρίξετε ένα υγιές επίπεδο βιταμίνης D ή να αναπληρώσετε την διαγνωσμένη ανεπάρκεια:
  1. Επαρκής έκθεση στον ήλιο: Διασφαλίστε ότι βγαίνετε τουλάχιστον για δέκα λεπτά στον ήλιο καθημερινά. Η έκθεση στον ήλιο είναι το κλειδί για το σώμα σας για τη σύνθεση της βιταμίνης D.
  2. Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη D: Ενώ η λίστα των τροφίμων που περιέχουν βιταμίνη D δεν είναι πολύ μεγάλη, έχετε πολλές επιλογές, από ψάρια, όπως ο σολομός και η κονσέρβα τόνου, ορισμένα λαχανικά, το γάλα αλλά και τα αυγά

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια