Πληροφορικοί Ημαθίας.Να σας βοηθήσουμε θέλουμε! - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ-laikoyra.gr ΒΕΡΟΙΑ ΝΑΟΥΣΑ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ-ΛΑΪΚΟΥΡΑ-ΝΕWS f

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ-laikoyra.gr ΒΕΡΟΙΑ ΝΑΟΥΣΑ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ-ΛΑΪΚΟΥΡΑ-ΝΕWS

email:meliomixa@gmail.com Όλα όσα συμβαίνουν στην Ημαθία Τηλέφωνο¨6908469429

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Post Top Ad

}

Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Πληροφορικοί Ημαθίας.Να σας βοηθήσουμε θέλουμε!

Πώς να κατανείμει άραγε κανείς τις διάφορες οντότητες των Πανελλαδικών Εξετάσεων; Υπάρχουν Τμήματα ΑΕΙ/ΤΕΙ, Υποψήφιοι, Επιστημονικά Πεδία και Εξεταζόμενα Μαθήματα. Επειδή – λόγω της επιστήμης που αγαπάμε και μόνο – είμαστε ορθολογιστές, δε δεχόμαστε αυτονόητα ψέματα, ούτε αναπόδεικτες αλήθειες και αυτό που θέλουμε να πούμε
αφήνουμε τους αριθμούς να το κάνουν.
Α. Συγκρίναμε λοιπόν τον αριθμό των τμημάτων ΑΕΙ/ΤΕΙ που, εκτός από Νέα Ελληνικά και Μαθηματικά θα θεωρούσαν απαραίτητη την εξέταση των εισακτέων τους και σε κάποια (* ή και 2) από τα 4 μαθήματα: ΦυσικήΧημείαΒιολογίαΠληροφορική.
Δυο παραδείγματα: ένα τμήμα Μηχανολόγων  Μηχανικών χρειάζεται εξετασμένους φοιτητές στα Νέα Ελληνικά, στα  Μαθηματικά και τον Προγραμματισμό Υπολογιστή (Πληροφορική). Ένα τμήμα  Τεχνολογίας Τροφίμων χρειάζεται απαραίτητα νέους φοιτητές με αποδεδειγμένες γνώσεις  στα  Νέα Ελληνικά, στα Μαθηματικά και στη Χημεία.

Σχήμα *: αριθμός τμημάτων ΑΕΙ/ΤΕΙ

Σχήμα 2: αριθμός εισακτέων στα ΑΕΙ/ΤΕΙ

Β. Επίσης συλλέξαμε και μετρήσαμε ομάδες τμημάτων και τους αντίστοιχους αριθμούς εισακτέων: ΠληροφορικήςΠαιδαγωγικές, Θετικές και Τεχνολογικές κ.α.
Οι πηγές μας και αναλυτικά τα επεξεργασμένα στοιχεία βρίσκονται στους πίνακες του παραρτήματος.
Έχοντας αυτά υπ’ όψιν θα θέλαμε να απευθύνουμε την ακόλουθη επιστολή στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας:


Υπουργέ κύριε Κ. Αρβανιτόπουλε,
Σας προτείνουμε να μελετήσετε τα αριθμητικά δεδομένα και να μας απαντήσετε στο ερώτημα εάν σας φαίνεται λογικό:
  • να δημιουργείται ξεχωριστό ΕΠΕ Παιδαγωγικών Τμημάτων με μόλις 22 τμήματα και 3156 εισακτέους, ενώ το β’ ΕΠΕ αφήνεται γιγαντωμένο με ~200 τμήματα και 22000 εισακτέους;
  • να μη λαμβάνεται υπ’ όψιν η πραγματικότητα των 44 Τμημάτων Πληροφορικής και των 6190 εισακτέων;
  • να μη συγκαταλέγεται μάθημα της Πληροφορικής Επιστήμης (Προγραμματισμός Υπολογιστή) σε κανένα Επιστημονικό Πεδίο;
  • να θεσπίζεται υποχρεωτικά η εξέταση των υποψηφίων στη Χημεία στο ΕΠΕ Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών, ενώ τα μισά τμήματα δεν την χρειάζονται;
  • να μην δίνεται η δυνατότητα – ως εναλλακτική λύση – για επιλογή από τον υποψήφιο σε ποιο από τα 4 μαθήματα θέλει να εξεταστεί (Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Πληροφορική),
  • να μην χωρίζεται – ως δεύτερη εναλλακτική λύση - το β’ ΕΠΕ σε ΕΠΕ Θετικών Επιστημών (με Νέα Ελληνικά, Μαθηματικά, Φυσική και Χημεία) και ΕΠΕ Τεχνολογικών Επιστημών (με Νέα Ελληνικά, Μαθηματικά, Φυσική και Πληροφορική);

Δεν θέλουμε να θίξουμε τις καλές  σας προθέσεις.
Να  συμβάλλουμε στην προσπάθεια ώστε να προλάβουμε εκ παραδρομής λάθη προσπαθούμε.

Οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής στα σχολεία της Ημαθίας
ΣΕΠΗ:  http://sepima.gr


ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
Επεξεργασμένα στοιχεία για  τους εισακτέους στα τμήματα των  τριτοβάθμιων ιδρυμάτων
Τα πρωτογενή  στοιχεία αφορούν τον αριθμό των  εισακτέων του 2013 στα τριτοβάθμια  ιδρύματα και βρίσκονται:
β) Εισακτέοι  ανά Επιστημονικό Πεδίο http://www.mixanografiko.gr

Πίνακας 1: Με αστεράκι φαίνονται, με δεδομένα τα Νέα Ελληνικά και τα Μαθηματικά, ποια άλλα από τα 4 μαθήματα (Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Πληροφορική) εκτιμούμε ότι θα ζητούσαν τα τμήματα να εξετάζονται πανελλαδικά οι εισακτέοι τους.

Σύνολο τμημάτων με τα 4 μαθήματα
403
     
Σύνολο εισακτέων  με τα 4 μαθήματα
49300
     
Σύνολο τμημάτων ανά μάθημα
 
137
105
61
100
 
Σύνολο εισακτέων ανά μάθημα
 
16885
12300
7100
13015
 
 
Ίδρυμα
Φυσική
Χημεία
Βιολογία
Πληροφορική
Εισακτέοι  2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post Bottom Ad

Σελίδες