Η άνευ προηγουμένου αποφάσεις των Τ.Δ.Ε. για την απόρριψη της ένστασης και να μη αναγνωρίζουν τον χρόνο υπηρεσίας της πενταετίας των Φυλάκων - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ-laikoyra.gr ΒΕΡΟΙΑ ΝΑΟΥΣΑ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ-ΛΑΪΚΟΥΡΑ-ΝΕWS f

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ-laikoyra.gr ΒΕΡΟΙΑ ΝΑΟΥΣΑ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ-ΛΑΪΚΟΥΡΑ-ΝΕWS

email:meliomixa@gmail.com Όλα όσα συμβαίνουν στην Ημαθία Τηλέφωνο¨6908469429

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Post Top Ad

}

Τρίτη 30 Ιουνίου 2009

Η άνευ προηγουμένου αποφάσεις των Τ.Δ.Ε. για την απόρριψη της ένστασης και να μη αναγνωρίζουν τον χρόνο υπηρεσίας της πενταετίας των Φυλάκων

Προς
Τ.Δ.Ε. ΙΚΑ – ΤΕΑΜ

Η άνευ προηγουμένου αποφάσεις των Τ.Δ.Ε. για την απόρριψη της ένστασης και να μη αναγνωρίζουν τον χρόνο υπηρεσίας της πενταετίας των Φυλάκων σχολικών κτιρίων (Φ.σ.κ.) ώστε να αποδοθούν και να εισπράξουν τις ασφαλιστικές εισφορές για συνταξιοδότηση τους .Προκαλεί εύλογη απορία για την άρνηση τους , επειδή δεν λαμβάνουν υπόψη τους τις αποφάσει

Α . Των ευρωπαϊκών δικαστηρίων
Σύμφωνα με την σχετική απόφαση , οι συμβασιούχοι αποκτούν πλήρη συνταξιοδοτικά δικαιώματα . Η απόφαση στηρίζεται στην αρχή της ίσης μεταχείρισης μεταξύ συμβασιούχων και υπαλλήλων αορίστου χρόνου .
Σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης , στο πλαίσιο της αρχής της ίσης μεταχείρισης στην απασχόληση , το Δημόσιο δεν μπορεί , ως εργοδότης , να λαμβάνει μέτρα αντίθετα με την Κοινοτική Οδηγία 1999/70 ενώ δέχεται ότι ο γενικός κανόνας του Κοινοτικού Δικαίου για την απασχόληση , διαμορφώνεται με βάσει τις συμβάσεις αορίστου χρόνου .
Έτσι , επιβάλλει στο Δημόσιο να εντάξει τους συμβασιούχους στο αντίστοιχο σύστημα κοινωνικής ασφάλισης , των υπαλλήλων αορίστου χρόνου .
Εφόσον λοιπόν με το Π.Δ. 164/2004 αναγνωρίστηκε η υπηρεσία μας ως εξαρτημένη εργασία με εργοδότη τον Δήμαρχο , δεν είναι θεμιτό – λογικό να χρησιμοποιείτε τους νόμους που εφαρμόζονταν πριν την εν λόγω εξέλιξη για την αναγνώριση της υπηρεσίας.
Άλλο νομικό καθεστώς υπήρχε κατά την περίοδο που η εργοδοσία καταστρατηγούσε ακόμα και το ίδιο το πρόγραμμα (11 μήνες μαθητευόμενοι και 13 απασχολούμενοι ) και άλλο νομικό καθεστώς με την αναγνώριση της υπηρεσίας και από τον ίδιο τον εργοδότη – Δήμαρχο και τα ευρωπαϊκά δικαστήρια .
Β . Των Ελληνικών δικαστηρίων .
Όλες οι αποφάσεις των Ελληνικών δικαστηρίων αναγνωρίζουν ως εξαρτημένη εργασία του προ του Π.Δ. 164/2004 χρόνου εργασίας και οι αποφάσεις όλες είναι υπέρ των εργαζομένων . Εξάλλου ο ίδιος ο Δήμαρχος αναγνωρίζει την περίοδο αυτή ως πραγματική υπηρεσία .
Οι Τ.Δ.Ε. βασιζόμενοι σε νομοθεσία προ του Π.Δ. 164/2004 περίοδο, απορρίπτουν την ένσταση .
Δεν λαμβάνουν υπόψη ούτε τις αποφάσεις των Ελληνικών δικαστηρίων .
Γ . Τους νόμους της Ελληνικής Επικράτειας
Το νομικό καθεστώς που ισχυρίζεστε κατά την διάρκεια του καταστρατηγημένου προγράμματος δεν αμφισβητείται .
Αναφέρεστε σε έγγραφο Τμήματος Γεν. θεμάτων Διεύθυνσης Ασφαλείας Εσόδων Διοίκησης ΙΚΑ – ΕΤΑΜ ,ενώ δεν λαμβάνετε υπόψη έγγραφο του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών Γεν. Γραμματείας Δημοσιονομικής Πολιτικής Γενικό Λογιστήριο του Κράτους Αθήνα 19-3-2007Αριθμ. Πρωτ. 2/4489/0022 που αναφέρει : «Κατόπιν των ανωτέρω , εμμένουμε στην άποψη περί αναγνώρισης και του πέραν του 24 μηνών χρόνου υπηρεσίας των Φ.σ.κ. σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 15 του νόμου 3205/2003 αφενός μεν γιατί είναι χρόνος παρασχεθείς στον ίδιο φορέα και αφετέρου γιατί καλύπτει και τις τρεις προϋποθέσεις που ορίζει ο νόμος αυτός για την αναγνώριση του » Και ενώ η αναγνώριση βασίζεται σε νόμο , εσείς βασίζεστε σε έγγραφο της Δι/νσης Ασφάλισης Εσόδων Διοίκησης ΙΚΑ-ΕΤΑΜ που ισχυρίζεται ότι απαιτείται νομοθετική ρύθμιση .
Είναι ένα έγγραφο ικανό να υπερισχύσει του Νόμου ;
Είναι συμφέρον του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ να μη εισπράττει εισφορές για την συνταξιοδότηση των εργαζομένων ;
Δεν βλάπτεται ο οργανισμός , εφόσον κύριο έσοδο είναι οι εισφορές των εργοδοτών ;
Με πόσα εκατομμύρια ευρώ βλάπτεται ο οργανισμός , μη απαιτώντας αυτές τις εισφορές ;
Δεν λαμβάνετε επίσης υπόψη Νόμο 3320/2005 ΥΠΕΣΔΔΑ Αθήνα 5 Μαΐου 2005 ΔΙΠΙΔΔ/Β18/463/ΟΙΚ8791σαν να μη υπάρχει και γι’ αυτό δεν αναφέρεται σε καμία απόφαση των Τ.Δ.Ε. .
Ο νόμος αναφέρει στην παρ. 4 του άρθρου 1 ότι οι κατατασσόμενοι λαμβάνουν τις αποδοχές της θέσης τους από την ημερομηνία έκδοσης της πράξης κατάταξης ους .
Σε ότι αφορά την αναγνώριση της προϋπηρεσίας με την διάταξη 4 του άρθρου 156 του υπαλληλικού κώδικα(Ν.2683/99) ως πραγματική δημόσια υπηρεσία , θεωρείται κάθε υπηρεσία που έχει παρασχεθεί στο Δημόσιο , ΝΠΔΔ ή ΟΤΑ με σχέση εργασίας δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου , ή που αναγνωρίζεται ως πραγματική υπηρεσία με βάση ειδικές διατάξεις .
Συνεπώς ο χρόνος των κατατασσόμενων που έχει διανυθεί στο Δημόσιο τα ΝΠΔΔ και ΟΤΑ α και β βαθμού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου , αναγνωρίζεται ως χρόνος δημόσιας υπηρεσίας για όλες τις συνέπειες .
Πως λοιπόν δεν λαμβάνετε υπόψη τους ανωτέρω νόμους ;
Το ίδιο και την απόφαση της ολομέλειας του ΑΣΕΠ που δεν αναφέρεται σε καμία απόφαση σας .
Γιατί δεν την λαμβάνετε υπόψη σας ;
Μετά τα ανωτέρω και εφόσον δεν τα λάβετε υπόψη σας , πιθανό να θεωρηθεί η απόφαση προαποφασισμένη , χωρίς νομική στήριξη , εις βάρος του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ ως οργανισμό που από τις αποφάσεις σας αναιτιολόγητα θίγει τα οικονομικά συμφέροντα των ασφαλισμένων , λόγω στέρησης εσόδων .
Σας κάνω γνωστό ότι κατά την περίοδο που αναφέρεστε , δηλαδή το πρόγραμμα για την απόκτηση εργασιακής εμπειρίας , δεν αμφισβητούμε τους νόμους και τις διατάξεις που εφαρμόζονταν . Αλλά παρότι το πρόγραμμα δεν ήταν 11 μήνες αλλά 11 μήνες μαθητευόμενοι και 13 απασχολούμενοι , καταστρατηγήθηκε από την εργοδοσία , επωφελούμενοι μεγάλα ποσά που με την ύπαρξη των Φ.σ.κ. κέρδιζαν και να αναφερθείτε στις ισχύουσες νομικές σχέσεις μετά την κοινοτική οδηγία 1999/70 .
Ο περίεργος τρόπος εξέτασης της ένστασης από τον Ιανουάριο 2009 μέχρι τον Ιούνιο 2009 και δεν γνωρίζουμε μέχρι πότε , προκαλεί εύλογες απορίες και υποψίες . Παρότι η εξέταση των ενστάσεων είναι πανομοιότυπη , αποφασίστηκε να μην κριθούν όλες οι ενστάσεις την ίδια ημέρα και έτσι η διαδικασία να διαρκέσει για ένα ολόκληρο εξάμηνο , μέχρι σήμερα
Υπάρχει κανένας λόγος για την καθυστέρηση , όταν γνωρίζετε ότι μέρος των Φ.σ.κ. είναι στα όρια της συνταξιοδότησης και όσοι βγαίνουν στην σύνταξη λόγω ηλικίας , δεν προλαβαίνουν να χρησιμοποιήσουν τυχών απόδοση του συντάξιμου χρόνου και πληρώνουν για την συμπλήρωση του συντάξιμου χρόνου ;
Επειδή προσκομίζω
1 .Έγγραφο σχετικό με την απόφαση του Δικαστηρίου Ευρωπαϊκών Δικαστηρίων 25 Απριλίου 2008
2 . Έγγραφο του ΥΠΕΣΔΔΑ Αθήνα 26 Απριλίου 2007 Α.Π 17105
Περιέχει απαντητικό έγγραφο του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους .
3 . Έγγραφο του ΥΠΕΣΔΔΑ Αθήνα 28 Ιουνίου 2006 Α.Π. 4578
4 . Έγγραφο του ΥΠΕΣΔΔΑ Αθήνα 5 Μαΐου 2005 ΔΙΠΔΔ/Β18/463/οικ8791
Ζητάω από την ΤΔΕ να αποφασίσει με πλήρη αιτιολογημένη απόφαση με τους ισχύοντες νόμους και τις αποφάσεις των Ευρωπαϊκών και Ελληνικών δικαστικών αποφάσεων και όχι την νομοθεσία που ίσχυε πριν το Π.Δ. 164/2004 που έγινε βάσει της κοινοτικής οδηγίες του 1999/70 .για τους συμβασιούχους ορισμένων χρόνου .


ΑΓΗΣΙΛΑΟΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ
ΦΥΛΑΚΑΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ
ΔΗΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post Bottom Ad

Σελίδες