Πρετεντέρης έκανε χθες το βράδυ βήματα πίσω από τα δημιουργήματά του, τα «παπαγαλάκια» της ΝΔ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ-laikoyra.gr ΒΕΡΟΙΑ ΝΑΟΥΣΑ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ-ΛΑΪΚΟΥΡΑ-ΝΕWS f

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ-laikoyra.gr ΒΕΡΟΙΑ ΝΑΟΥΣΑ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ-ΛΑΪΚΟΥΡΑ-ΝΕWS

email:meliomixa@gmail.com Όλα όσα συμβαίνουν στην Ημαθία Τηλέφωνο¨6908469429

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Post Top Ad

}

Σάββατο 23 Μαΐου 2009

Πρετεντέρης έκανε χθες το βράδυ βήματα πίσω από τα δημιουργήματά του, τα «παπαγαλάκια» της ΝΔ

23 May 2009



Το έξυπνο πουλί, στην προκειμένη περίπτωση ο παπαγάλος, από τη μύτη πιάνεται. Ο Πρετεντέρης έκανε χθες το βράδυ βήματα πίσω από τα δημιουργήματά του, τα «παπαγαλάκια» της ΝΔ και τη «βαρβαρότητα». Διότι δεν πρέπει να υπάρχει καμία αμφιβολία ότι και τα δύο είναι παιδιά του Πρετεντέρη.
Τα «παπαγαλάκια» ήταν ένα σενάριο, κάπως διαφορετικό, που είχε επεξεργαστεί ο Θόδωρος Ρουσόπουλος, σε προηγούμενη περίοδο και με αφορμή άλλα θέματα. Ο Ρουσόπουλος, φεύγοντας από την κυβέρνηση, έφερε σε επαφή τον Πρετεντέρη με τον Καραμανλή. Από τότε Καραμανλής και Πρετεντέρης έχουν καθημερινή επαφή ή και συνάντηση. Ο Ρουσόπουλος έδωσε στον Πρετεντέρη, για να τον βοηθήσει, όλα τα σενάρια που είχε επεξεργαστεί, για να πάρει ιδέες.

Ο «μεγάλος γιός του Μητσοτάκη, όπως αποκαλούσαν τον Πρετεντέρη το «βρώμικο ‘89» και σε όλη τη διάρκεια της παρουσίας του «ψηλού» στην κυβέρνηση, μέχρι το τέλος του ΄93, επέλεξε τα παπαγαλάκια, τα οποία υπερασπιζόταν, μέχρι την Πέμπτη, με μανία.

Την Παρασκευή σταμάτησε τους πανηγυρισμούς, καθώς διαπίστωσε ότι του γυρίζει ανάποδα. Βέβαια, να του το αναγνωρίσουμε, δεν εγκατέλειψε εντελώς το παιδί του. Είπε ότι είναι η πιο επικοινωνιακή διαφήμιση, αυτή που έχει συζητηθεί περισσότερο, άρα είναι επιτυχημένη.
Μόνο που όλες αυτές τις μέρες του διαφεύγει κάτι. Οι πολίτες-ψηφοφόροι δεν είναι καταναλωτές για να εντυπωσιάζονται από παρόμοιες διαφημίσεις.

Το ίδιο έγινε και με το δεύτερο παιδί του Πρετεντέρη, τη «βαρβαρότητα». Έφθασε, μάλιστα, στο σημείο να πει ότι στη ΝΔ δεν κατάλαβαν πως ακριβώς το χρησιμοποίησαν οι Πασόκοι. Αλλά και αυτό το παιδί δεν το εγκατέλειψε πλήρως και ακολούθησε την ίδια γραμμή υπεράσπισης. Και αυτό το έφερε στο προσκήνιο η ΝΔ, σημειώνοντας μια ακόμα επικοινωνιακή επιτυχία. Σύνολο δύο επικοινωνιακές επιτυχίες. Και σαν να κατάλαβε τι παπαριές έλεγε, συμπλήρωσε: «το ότι είναι επικοινωνιακές επιτυχίες δεν σημαίνει ότι είναι και πολιτικές επιτυχίες». Έτσι μπράβο. Το κατάλαβε έστω και αργά, ή, μάλλον, όταν είδε ότι απέτυχε.
Μη στενοχωριέστε όμως. Είχε έτοιμο το τρίτο του παιδί. Άρχισε το παραμύθι της συσπείρωσης της ΝΔ. Και είπε ότι αν η ΝΔ ανεβάσει τη συσπείρωσή της κατά δέκα μονάδες… θα κερδίσει τις ευρωεκλογές.
orfni.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post Bottom Ad

Σελίδες