6 Ιαν 2020

Τρόφιμα για την πρόληψη του κρυολογήματος ή την ανακούφιση των συμπτωμάτων

0 comments
Το κρύο ήρθε και θα παραμείνει για τις επόμενες εβδομάδες και, δυστυχώς, το ενοχλητικό κρυολόγημα δεν λείπει από το ετήσιο ραντεβού του. Ωστόσο, μια προσεγμένη διατροφή μπορεί να μας βοηθήσει να προστατευτούμε από το κρυολόγημα ή να μειώσουμε τα συμπτώματα. Πράγματι, τα τρόφιμα περιέχουν όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για να μειώσουν τα συμπτώματα από το κρυολόγημα και τις λοιπές, ήπιες νόσους του χειμώνα. Τώρα που το θερμόμετρο πέφτει και οι άμυνες μας μειώνονται, είναι μια καλή στιγμή να ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα με τρόφιμα που θα μας προστατεύσουν από το κρυολόγημα.
Η ισορροπημένη διατροφή είναι ένας από τους θεμελιώδεις πυλώνες για την καλή υγεία. Η κατανάλωση αρκετών φρούτων και λαχανικών, η μείωση της κατανάλωσης επεξεργασμένων τροφίμων και προστιθέμενων σακχάρων ή η αποφυγή πρόσληψης αλκοόλ είναι μερικές από τις συστάσεις που οι γιατροί και οι διατροφολόγοι επαναλαμβάνουν ασταμάτητα, ώστε το σώμα μας να μας ευχαριστεί στο μέλλον. Παρακάτω θα βρείτε τα απαραίτητα τρόφιμα για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος τον χειμώνα. Ωστόσο, αν είστε ήδη κρυωμένος ή νιώθετε ότι θα αρρωστήσετε, το καλύτερο που έχετε να κάνετε, είναι να αποφύγετε τις περιττές εξόδους και μετακινήσεις: στύψτε έναν φρέσκο χυμό πορτοκάλι, καθίστε στον υπολογιστή στη ζέστη του σπιτιού σας και περάστε άπειρες ώρες διασκεδάζοντας με το Novibet live στοίχημα.
Τρόφιμα που θα αποτρέψουν το κρυολόγημα
Τρόφιμα με βιταμίνη C: Σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες μελέτες, η βιταμίνη C δεν είναι σε θέση να αποτρέψει τα κρυολογήματα, αλλά μπορεί να μειώσει τη διάρκεια και τα συμπτώματα τους. Αυτή η βιταμίνη, ένα από τα πιο κοινά αντιοξειδωτικά, είναι παρούσα, όχι μόνο στα πορτοκάλια, αλλά και σε φρούτα όπως το ακτινίδιο, οι φράουλες ή ο ανανάς και σε λαχανικά όπως η κόκκινη πιπεριά, η πράσινη πιπεριά ή το μπρόκολο.
Τρόφιμα με β-καροτένιο: ανάμεσα στις πολλαπλές ιδιότητες των καροτενίων, μεταξύ των οποίων ξεχωρίζουν τα οφέλη για το δέρμα και την όραση, διακρίνεται η ικανότητα τους να ενισχύουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα και να μας προστατεύουν ιούς και λοιμώξεις. 
Τζίντζερ: αυτό το συστατικό είναι ικανό να ανακουφίσει τη ρινική συμφόρηση, ένα πολύ κοινό και ταυτόχρονα πολύ ενοχλητικό σύμπτωμα κατά τη διάρκεια του κρυολογήματος. Ο καλύτερος τρόπος για να το καταναλώσετε είναι μέσω ενός ροφήματος με  τζίντζερ, λεμόνι και μέλι, ώστε να ανακουφίσει τη ρινική συμφόρηση και τον ερεθισμό του λαιμού.
Σκόρδο: ένας από τους αδιαφιλονίκητους πρωταγωνιστές της μεσογειακής διατροφής, είναι επίσης ένα τέλειο φάρμακο για τη βελτίωση των συμπτωμάτων. Είναι ένα φυσικό αντισηπτικό που βοηθά στην πρόληψη του κρυολογήματος, ενώ είναι σε θέση να μετριάσει μερικά από τα πιο ενοχλητικά συμπτώματά του, όπως ο βήχας.
Μια υγιής, ποικίλη και πλήρης δίαιτα δεν είναι μόνο ευεργετική για την πρόληψη κρυολογήματος και της γρίπης, αλλά είναι απαραίτητη για να έχετε καλή υγεία και να αποφύγετε άλλες πιθανές ασθένειες στο μέλλον. Εάν έχετε αμφιβολίες σχετικά με τη διατροφή σας και θέλετε να αρχίσετε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, σας συνιστούμε να συμβουλευτείτε έναν διατροφολόγο, ο οποίος θα σας καθοδηγήσει ώστε να επιτύχετε τους στόχους σας με τον πιο εύκολο και ασφαλή τρόπο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Aν δείτε κάτι περίεργο,η κάποιο γεγονός στείλτε μας τις φωτογραφίες email στο meliomixa@gmail.com Τα νέα εδώ τα μαθαίνετε πρώτοι,με σχόλια και ρεπορτάζ
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς.
Σας ευχαριστούμε