Στην τελική ευθεία για τα ηλεκτρονικά διόδια - Αναδείχθηκε ο προσωρινός ανάδοχος του έργου - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ-laikoyra.gr ΒΕΡΟΙΑ ΝΑΟΥΣΑ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ-ΛΑΪΚΟΥΡΑ-ΝΕWS

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ-laikoyra.gr ΒΕΡΟΙΑ ΝΑΟΥΣΑ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ-ΛΑΪΚΟΥΡΑ-ΝΕWS

email:meliomixa@gmail.com Όλα όσα συμβαίνουν στην Ημαθία Τηλέφωνο¨6908469429

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Post Top Ad

}

Σάββατο 29 Ιουνίου 2019

Στην τελική ευθεία για τα ηλεκτρονικά διόδια - Αναδείχθηκε ο προσωρινός ανάδοχος του έργου


Η κοινοπραξία «Άκτωρ – Intrakat – Ιntrasoft Inl- Autostrade Tech» αναδείχθηκε προσωρινός ανάδοχος του έργου των ηλεκτρονικών διοδίων,σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

«Η ολοκλήρωση του έργου αυτού θα σημάνει και το τέλος των υφιστάμενων χρεώσεων διοδίων σε πολίτες και επιχειρήσεις και την έναρξη της αναλογικής χρέωσης που θα προκύπτει από τη χρήση που θα κάνει ο κάθε ένας στο Οδικό Δίκτυο», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης.

Η ανακοίνωση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών

Στην τελική ευθεία μπαίνει η διαδικασία για την έναρξη κατασκευής του νέου συστήματος αναλογικών διοδίων σε όλους του Αυτοκινητόδρομους της χώρας.

Στις 28 Ιουνίου η αρμόδια επιτροπή του διαγωνισμού «Εγκατάσταση πλήρους ηλεκτρονικού συστήματος αναλογικής χρέωσης διοδίων τελών, δορυφορικής τεχνολογίας με οπτική αναγνώριση», αποσφράγισε τις οικονομικές προσφορές των δύο εναπομεινάντων σχημάτων.

Τα σχήματα αυτά ήταν:

Άκτωρ – Intrakat – Ιntrasoft Inl- Autostrade Tech (Ιταλία)

Μυτιλιναίος - Nusz (Ουγγαρία)

Με βάση των έλεγχο των οικονομικών προσφορών και σε σχέση με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που προσέφερε το κάθε σχήμα, αναδείχθηκε προσωρινός ανάδοχος του έργου των ηλεκτρονικών διοδίων το σχήμα « Άκτωρ – Intrakat – Ιntrasoft Inl- Autostrade Tech».

Με τον τρόπο αυτό η προσπάθεια του Υπουργείου για την αναβάθμιση της χρήσης του εθνικού οδικού δικτύου με τη χρήση σύγχρονης τεχνολογίας διαχείρισης αποκτά άλλη μία έμπρακτη απόδειξη. Αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας θα είναι η οικονομικότερη και πιο σύγχρονη διαχείριση όλων των πόρων.

Όλο το σύστημα των αυτοκινητοδρόμων γίνεται, ηλεκτρονικά, μια ενιαία υποδομή.

Ο χρήστης του οδικού δικτύου δεν θα χρειάζεται να ασχολείται αν η υποδομή που κινείται ανήκει σε διαφορετικές εταιρείες η το δημόσιο, να σταματά και να καθυστερεί. Γίνεται οικονομία κλίμακας, το όφελος της οποίας θα περάσει άμεσα στον χρήστη.

Σκοπός του διαγωνισμού ήταν ο σχεδιασμός, η κατασκευή και η συντήρηση για πέντε χρόνια ενός σύγχρονου συστήματος διαχείρισης οδικού δικτύου.

Το σύστημα λειτουργεί ως ενδιάμεσος μεταξύ όλων όσων λειτουργούν στο δρόμο είτε είναι ιδιώτες είτε δημόσιο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post Bottom Ad

Σελίδες