26 Αυγ 2018

Οι πωλήσεις κρασιού σε κουτάκι αυξήθηκαν κατά 43% στην Αμερική


Οι πωλήσεις κονσερβοποιημένου κρασιού αυξάνονται στις ΗΠΑ, καθώς μόνο σε σχέση με...
πέρσι οι πωλήσεις κρασιού σε κουτάκι έχουν αυξηθεί κατά 43%. Οι καταναλωτές γίνονται πιο ανοιχτοί στην εναλλακτική συσκευασία για το κρασί.

Όπως ανέφερε το Forbes, το κρασί σε ασκό έχει επίσης μεγάλη δυναμική αυτή την περίοδο,  με  τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 7% σε σχέση με πέρυσι, ενώ οι συνολικές πωλήσεις κρασιού στο λιανικό εμπόριο στις ΗΠΑ παραμένουν στα 3,3 δισεκατομμύρια δολάρια.

Το κρασί συσκευάζεται σε αλουμινένια τενεκεδάκια στις ΗΠΑ ήδη από το 1936, αλλά αυτή η συσκευασία απογειώθηκε με ορμή την τελευταία δεκαετία και η ανάπτυξή της επιταχύνθηκε τα τελευταία χρόνια.

Μεταξύ των πρόσφατων success stories του κονσερβοποιημένου κρασιού στις ΗΠΑ είναι το Tinto Amorio, ένα κοκτέιλ χαμηλών θερμίδων απο κόκκινο αφρώδες κρασί με λεμόνι

Το ποτό είναι το πνευματικό τέκνο του νεαρού επιχειρηματία Anish Patel, ο οποίος πήρε την έμπνευση από το ισπανικό κοκτέιλ κρασιού «Tinto de Verano», το οποίο συνδυάζει κόκκινο κρασί και λεμονάδα.

Έχοντας ξεκινήσει πριν από ένα χρόνο, το Tinto Amorio είναι ένα best-seller στα supermarket Pavilions της Καλιφόρνια και σύντομα θα κυκλοφορήσει σε περισσότερα από 300 καταστήματα.

Ένα από τα πρώτα οινοποιεία στο πρωτάθλημα κονσερβοποιημένου κρασιού στις ΗΠΑ ήταν το αστικό οινοποιείο "Το Άπειρο Θεώρημα της Μαϊμούς (The Infinite Monkey Theorem) στο Ντένβερ, το οποίο πωλεί το αφρώδες Black Muscat σε ένα κουτάκι 250ml.

Το 2013 το οινοποιείο Union Wine Company με έδρα το Όρεγκον προκάλεσε αναταραχή όταν κυκλοφόρησε ένα Pinot Noir σε κουτάκι, σε μια προσπάθεια να ενθαρρύνει  μια κουλτούρα κατανάλωσης κρασιού που θα μοιάζει με αυτή της μπύρας.

Η μορφή του κουτιού αποδεικνύεται δημοφιλής μεταξύ των Millenials καθώς μπορεί να μεταφερθεί σε πικνίκ, συναυλίες και φεστιβάλ και να καταναλωθεί εν κινήσει.
Πηγή