4 Ιουλ 2018

Το ξέρατε ότι κάνει καλό να τρώμε και τα κουκούτσια του καρπουζιού;


 
Υπήρξαν μερικές φορές που είδατε ένα καρπούζι γεμάτο με κουκούτσια και αποφασίσατε να μην το φάτε γι’ αυτόν τον λόγο; Σίγουρα σε κάποιους θα έχει συμβεί, γιατί... 

 
 
 
 
 
είναι αρκετά δυσάρεστο να θέλεις να απολαύσεις το καρπούζι σου και να φτύνεις κάθε τρεις και λίγο τα κουκούτσια.

Όμως τα κουκούτσια του καρπουζιού αποτελούν μια πρώτης τάξεως πηγή πρωτεϊνών.

Κι αυτό γιατί περιέχουν μαγνήσιο που βοηθάει στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού, της καρδιάς, την υγεία των οστών αλλά και του μεταβολισμού. Εκτός από μαγνήσιο, περιέχουν επίσης και σίδηρο, που βοηθάει στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου.

Εκτός των παραπάνω, αποτελεί και ένα πολύ θρεπτικό συστατικό, ειδικότερα για τις γυναίκες που βρίσκονται σε αναπαραγωγική ηλικία. Οι σπόροι του καρπουζιού είναι για πολλούς ένα ωραίο σνακ, περιέχοντας μόλις 22 θερμίδες ανά χούφτα.

Πως τα τρώνε; Τα αφήνεις 2 με 3 μέρες εκτός ψυγείου ώστε να ξεραθούν εντελώς και ύστερα μπορείς να τα φας όπως τον πασατέμπο.