8 Νοε 2017

Ετοιμάζεται το αναλογικό ηλεκτρονικό σύστημα διοδίων...


Ετοιμάζεται το αναλογικό ηλεκτρονικό σύστημα διοδίων και θα εφαρμοστεί πρώτα από την Εγνατία Οδό. Αυτό ανέφερε μιλώντας...
Στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού, Απόστολος Αντωνούδης, σημειώνοντας πως μέσα στον Δεκέμβριο αναμένεται να προκηρυχθεί ο διαγωνισμός και εκτιμάται πως από το δεύτερο εξάμηνο του 2018 θα ξεκινήσει η κατασκευή του ώστε να τεθεί σε πλήρη λειτουργία έως το τέλος του 2018.

Παράλληλα, ο ίδιος σημείωσε πως ακόμη κι αν μέχρι τότε προλάβουν να κατασκευαστούν κάποιοι σταθμοί διοδίων -μετωπικοί ή πλευρικοί- που κατά την άποψή του αυτό «είναι αδύνατο», θα λειτουργήσουν ως σημεία ελέγχου του νέου συστήματος.

Σχετικά με την ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας Οδού, ο κ. Αντωνούδης εκτίμησε πως εντός του Δεκεμβρίου θα γίνει η προκήρυξη του διαγωνισμού. «Επιλύονται τα τελευταία διαδικαστικά προβλήματα, οι χρόνοι, κάποιες λεπτομέρειες και νομίζω ότι το ΤΑΙΠΕΔ θα είναι έτοιμο μέσα στον Δεκέμβριο να προκηρύξει το διαγωνισμό», σημείωσε χαρακτηριστικά ενώ όσον αφορά τα περί ΣΔΙΤ, ανέφερε πως «εκείνα τα σχέδια θα προκύψουν είτε αν κηρυχθεί άγονος ο διαγωνισμός, είτε αν το τίμημα το οποίο που θα δοθεί δεν είναι ικανοποιητικό».

Επίσης, ο κ. Αντωνούδης αναφέρθηκε στο θέμα της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνία στη Θεσσαλονίκη, έργο για το οποίο η Εγνατία Οδός έχει αναλάβει τις μελέτες και την κατασκευή, προκειμένου στη συνέχεια να το παραδώσει στον κύριο του έργου που είναι η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και οι δήμοι Θεσσαλονίκης, Καλαμαριάς και Θερμαϊκού.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Εγνατίας Οδού, «έχουν τελειώσει όλες οι μελέτες και αυτό το οποίο απομένει να γίνει είναι οι περιβαλλοντικοί όροι οι οποίοι καθυστερούν δύο χρόνια και αυτό γιατί επί έναν χρόνο μία επιτροπή, η ΕΣΑΛ που είναι στο υπουργείο Ναυτιλίας δεν είχαν οριστεί εκπρόσωποι της. Ορίστηκαν τα μέλη εδώ και 10 μήνες, δυστυχώς δεν εισάγεται το θέμα προς συζήτηση. Έχει γίνει δύο φορές παρουσίαση του έργου στα μέλη της ΕΣΑΛ, υπάρχουν αντιρρήσεις από το υπουργείο Περιβάλλοντος, που θεωρεί ότι δεν μπορεί να μας αδειοδοτήσει την κατασκευή αυτού του στεγάστρου, του σταθμού που θα είναι πάνω στην προβλήτα».

«Αυτό είναι το πρόβλημα, προσπαθούμε να το λύσουμε ενδεχομένως και με τον ίδιο τον υπουργό που ζήτησε να συναντηθούμε. Είμαστε σε διαδικασία διερεύνησης λύσεων», πρόσθεσε ο ίδιος ενώ σε σχετική ερώτηση για το πόσο γρήγορα μπορεί να «τρέξει» το έργο σε περίπτωση που δοθεί η εν λόγω άδεια, απάντησε πως «από τη στιγμή που έχουμε τους περιβαλλοντικούς όρους, το έργο μπορεί στο επόμενο τρίμηνο να βγει σε δημοπράτηση».

Όπως ανέφερε ο ίδιος, το θέμα της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκη «έχει περάσει από διαβούλευση, έχει περάσει από τον κύριο του έργου, έχει περάσει από όλες τις επιτροπές που μπορούσε να περάσει» και η μόνη αντίρρηση που υπάρχει αφορά στα στέγαστρα και όχι για τις άλλες κατασκευές που περιλαμβάνονται στα σχέδια της μελέτης. Κληθείς να σχολιάσει τις ανησυχίες πως κάτι τέτοιο μπορεί να «ανοίξει την όρεξη» και για άλλες κατασκευές κοντά στον αιγιαλό, ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού σημείωσε πως «η αδειοδότηση που μπορεί να δοθεί, μπορεί να δοθεί με μία τροπολογία, μόνο για την Εγνατία Οδό και μόνο για τους σταθμούς της θαλάσσιας συγκοινωνίας».
avgi.gr