2 Απρ 2017

Μαχαίρι» 40 ευρώ τον μήνα για ψώνια στα σούπερ μάρκετ

Σαράντα ευρώ λιγότερα δαπανούν τον μήνα για την αγορά ειδών σούπερ μάρκετ οι Έλληνες καταναλωτές σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποίησε το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ).

Αυτό το εντυπωσιακό εύρημα έρχεται στην ουσία να επιβεβαιώσει τις εκτιμήσεις της αγοράς για την πορεία του τζίρου στο λιανεμπόριο κατά το πρώτο τρίμηνο του 2017, εκτιμήσεις που κάθε άλλο παρά αισιόδοξες μπορούν να θεωρηθούν.

Οι προβλέψεις για το 2017 δείχνουν, στην καλύτερη περίπτωση, στασιμότητα της αγοράς, καθώς η πλειονότητα των καταναλωτών δηλώνει ότι δεν θα κάνει άμεσα στο έτος λιγότερες ή περισσότερες αγορές σε σύγκριση με πέρυσι.

«Η χρονιά ξεκίνησε με τους καταναλωτές να μη βάζουν το χέρι στην τσέπη τους», δήλωσε πριν από δύο εβδομάδες περίπου, μιλώντας σε συνέδριο στην Αθήνα ο Dick Boer, επικεφαλής του ολλανδοβελγικού λιανεμπορικού ομίλου Ahold Delhaize, δίνοντας με γλαφυρό τρόπο το στίγμα της εποχής