Πάρα τη διατήρηση των ίδιων τελών κυκλοφορίας και το 2017, η κίνηση στις εφορίες για την κατάθεση πινακίδων είναι αυξημένη, ενώ αναμένεται να κορυφωθεί τις επόμενες ημέρες...
Του Τάκη Τρακουσέλλη
Σύμφωνα με τα στοιχεία, έχουν τεθεί σε ακινησία περίπου 700.000 αυτοκίνητα, εκ’των οποίων το συντριπτικό ποσοστό (άνω του 80%) αφορά, παλαιά οχήματα κυρίως άνω των 2.000cc (πληρώνουν + 600€ τέλη ετησίως – 2λιτρα με ταξινόμηση από Νοέμβριο του 2010 και πριν)..
Εφόσον συνεχιστεί η ροή κατάθεσης πινακίδων κυκλοφορίας, η τρύπα των δύο εκατομμυρίων ευρώ που προκύπτει μόνο από τα τέλη κυκλοφορίας, θα αυξηθεί.
Η ακινησία είναι ο ένας τρόπος να μην πληρώσει κάποιος τέλη κυκλοφορίας. Ο άλλος είναι να αντικαταστήσει το παλιό αυτοκίνητο με ένα νέο, χαμηλών εκπομπών ρύπων. Θυμίζουμε οτι μέχρι 90 γραμμάρια Co2 έχει μηδενικά τέλη.
Του Τάκη Τρακουσέλλη
Σύμφωνα με τα στοιχεία, έχουν τεθεί σε ακινησία περίπου 700.000 αυτοκίνητα, εκ’των οποίων το συντριπτικό ποσοστό (άνω του 80%) αφορά, παλαιά οχήματα κυρίως άνω των 2.000cc (πληρώνουν + 600€ τέλη ετησίως – 2λιτρα με ταξινόμηση από Νοέμβριο του 2010 και πριν)..
Εφόσον συνεχιστεί η ροή κατάθεσης πινακίδων κυκλοφορίας, η τρύπα των δύο εκατομμυρίων ευρώ που προκύπτει μόνο από τα τέλη κυκλοφορίας, θα αυξηθεί.
Η ακινησία είναι ο ένας τρόπος να μην πληρώσει κάποιος τέλη κυκλοφορίας. Ο άλλος είναι να αντικαταστήσει το παλιό αυτοκίνητο με ένα νέο, χαμηλών εκπομπών ρύπων. Θυμίζουμε οτι μέχρι 90 γραμμάρια Co2 έχει μηδενικά τέλη.